onsdag den 16. maj 2012

Sommertid

SÅ har bloggen fået en sommer-overhaling, og jeg skal tage mig sammen til at få blogget igen.
Lige nu sidder jeg i økonomi (suk), og vi har omkring 14 dage tilbage på skolen. Derefter skal jeg ud i praktik i 15 måneder, på mit gedested.

<- De søde 700 Saanen geder er selvfølgelig økologiske, så derfor bliver de, når vejret tillader det, drevet til og fra marken.










Jeg går og skal have lavet et større indretningsprojekt på mit værelse derude, og da det er et lille værelse, søger jeg en køjeseng og så skal der nogle væghylder/reoler op.

På salsafronten kører det også bare. 4-6 maj var jeg til Copenhagen Salsa Festival - der var rigtig mange dygtige undervisere, som gav mig noget jeg kunne tage med hjem og arbejde videre med. F.eks. Susana Montero var fantastisk dygtig og pædagogisk - lige mig ;)
Jeg får danset lidt til salsateker i Århus og jeg var da også et smut i Berlin på Grüener Salon og danse en enkelt dans eller to.
I uge 28 skal jeg til Nordic Salsa Camp, hvilket jeg glæder mig helt vildt til!

Må I have en fantastisk maj måned!

//Visa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar