tirsdag den 22. maj 2012

Jeg elsker bøger!

Gæt hvad jeg har af fag nu?


Ja, jeg har økonomi..

Nå, men jeg elsker virkelig bøger. Især havebøger og kogebøger, med flotte billeder i.
Lige nu er jeg igang med 3 bøger.
Jeg er igang med at læse Terry Pratchett's Discworld serie, og har lige afsluttet Wyrd Sisters, og er nu gået videre til Pyramids
 -> 
Det er en rigtig god serie i et fedt univers.

Jeg er også ved at læse en bog jeg har købt i Netto - Døde piger lyver ikke.

Den er faktisk ikke særlig god.

Og så!! Har jeg lige været på biblioteket igår og min veninde lånte denne:

Men den overtog jeg og er allerede godt igang med den. Lidt anderledes vampyrhistorie, men alligevel ikke. Den er ret spændende.

Og så har jeg lige bestilt en gedebog:


JUHUUU!

//Visa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar