søndag den 30. oktober 2011

Long time

Noget tid siden jeg sidst har skrevet, men arbejdet fylder meget, og har ikke internet i huset. Imorgen går turen til Tenerife i en uge med min mor, ihh det bliver fedt at komme ned til noget varme!
Min nye salsa karriere går godt, jeg har været på Fidels cocktailbar i Århus og danse til noget salsatek 1 gang, men kommer helt sikkert igen ;-)
Link: www.latimba.dk
Det er dog begyndt at blive lidt sværere at huske alle figurer i dansen, men jeg øver og øver, godt nok uden partner :-(
Mig og en veninde var i Djurs Sommerland sidste søndag med Halloween-tema, det var hyggeligt!









Jeg er ved at kigge på spejlreflekskameraer, og er faldet over Nikon D90, så hvis I har erfaringer med dette kamera, må I gerne skrive godt/dårligt :-)

//Visa

Ingen kommentarer:

Send en kommentar